به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فتن٬ خونریزی یهودیان موضوع تازه‌ای نیست. از آنچه که امروز رژیم اشغالگر در سرزمین‌های اشغالی رقم میزند می‌توان خوی درندگی و وحشی‌گری این قوم را دریافت. اما با مرور سرگذشت قوم یهود در قرون گذشته، آشکار می‌شود که آن‌ها اساسا و طبق آیین و آموزه‌های تحریف‌شده‌شان، بر خونریزی و حتی خونخواری تأکید دارند. این سنت‌های یهودیان، از مکیدن خون ختنه‌گاه نوزادان بلافاصله پس از ختنه تا قربانی‌کردن انسان برای یهوه و استفاده از خون قربانی در یک نوع شیرینی، را در خود جای داده است.

صهیونیست

خاخام

دکتر «ادریک بسکوف» درباره قوم یهود می‌گوید «از حکمت دین یهود و آموزه‌های آن، قتل بیگانگانی است کهتفاوتی بین آنها و حیوانات وجود ندارد و این قتل و کشتار باید به صورت شرعی صورت گیرد و کسانی که به آموزه‌های دین یهود ایمان ندارند باید آنها را به عنوان قربانی به الهه بزرگ یهودی تقدیم نمود». ریچارد بورتون که خود مدت‌ها به تحصیل تلمود پرداخته است در کتابش «یهود، نور و اسلام» که در سال 1898 منتشر شد می‌نویسد: «طبق آنچه که در تلمود آمده است نزد یهودیان دو مراسم خونین وجود دارد که یهوه را راضی می‌گرداند یکی از آنها عید نان‌های آغشته به خون بشری است -منظور همان عید «پصح» است- و دیگری مراسم ختنه کردن کودکان یهودی».

چه قومی خونخواران تاریخ بشریت لقب گرفته‌اند؟

یهودیان در حال کشتن کودک غیر یهودی

موضوع کشتن انسان‌های غیر یهودی باعث شد که دکتر رفعت مصطفی از اندیشمندان جهان عرب به گردآوری اطلاعاتی پیرامون این موضوع و تالیف مقاله‌ای مهم در این باره بپردازد. وی می‌گوید در ابتدای نگارش این موضوع منصرف شدم و این به سبب ابهام در وقایع و حوادثی بود که موضوع نگارشم را در بر می‌گرفت تا اینکه پس از اندک مدتی به درستی آن پی بردم. با دستیابی به چند کتاب و پایگاه‌های اینترنتی تا حدی توانستم از “قربانیان بشریت” آگاهی یابم. مصطفی می‌گوید: با اتمام نگارش این مقاله افراد زیادی مرا به اینکه در این موضوع مبالغه کرده‌ام متهم نمودند. اما منابعی که به آنها استناد کرده بودم را برای آنها فرستادم و این باعث شد که قانع شوند.

چه قومی خونخواران تاریخ بشریت لقب گرفته‌اند؟

یهودیان در حال بریدن سر یک انسان بی‌گناه در لهستان: قربانی فردی به نام آجنیس هوروز 19 ساله است. تعدادی از یهودیان به سبب ارتکاب این جنایت، زندانی شدند.

مصطفی یهودیان را مردمانی می‌داند که به “خونخواران بشریت “معروفند؛ وی می‌گوید: «من فکر نمی کنم که به این اسم جز در افسانه‌ها برخورد کرده باشیم. شاید شما آنرا بیشتر خیالی بدانید تا امری واقعی، اما با ما همراه باشید تا مردمانی را به شما معرفی نماییم که به شایستگی، مستحق این لقب هستند. این بار وقت آن فرارسیده تا به جای خیال، عقل را مورد خطاب قرار دهیم و از افسانه به حقیقت برسیم.»

آری این مردمان همان یهود هستند؛ همان کسانی که دینشان به آنها می‌گوید: «کسانی که به دین یهود ایمان نمی‌آورند باید برای الهه ما یهوه قربانی شوند. نزد ما دو مناسبت که باید در آن خون ریخته شود وجود دارد، این کار الهه ما “یهوه” را از ما خشنود می‌گرداند. یکی از این دو مناسبت عیدی است که در آن غذای آغشته به خون انسان تهیه می‌شود و دیگری مراسم ختنه کردن فرزندانمان» فطیره مقدس ترکیبی است از خون انسان که آنرا با آرد مخلوط می‌کنند تا غذای عید پصح  یکی از اعیاد یهودیان  را آماده کنند. این عمل وحشیانه از طریق تلمود کتاب مقدس یهودیان به آنها رسیده است.

تحقیقات نشان می‌دهد تبعیت یهودیان از تعالیم تحربف‌شده دینشان، عامل اساسی درحوادث و بدبختی‌هایی است که یهود در تاریخ خود به آن دچار شده است. در زمان قدیم ساحران یهود از خون انسان در مراسم شعبده‌بازی‌های خود استفاده می‌کردند. در تورات متن صریحی وجود دارد که به این عمل جنایتکارانه اشاره می‌کند. در سفر اشعیاء چنین آمده است: «شما فرزندان معصیت، گناه و قوم دروغ و کذب هستید و زیر هر درخت سبزی برای بت‌ها آتش روشن می‌کنید و درشکاف پناهگاه‌ها و در دره و رودخانه‌ها، دیگران را می‌کشید.» یهودیان بر اساس تعالیمشان وجنایت‌های به یادگار مانده از گذشتگان ؛ به کشتن کودکان و گرفتن خونشان و ترکیب این خون با خون روز عید عادت کرده‌اند. مورخ یهودی برنارد لازار (Bernard Lazare) در کتاب خود “یهودستیزی ” به این عمل اعتراف کرده و آنرا به ساحران یهود در زمان‌های گذشته نسبت داده است.

چه قومی خونخواران تاریخ بشریت لقب گرفته‌اند؟ + تصاویر///ویرایش////
برنارد لازار

اگر شما درباره معابد و کنیسه‌هایشان آگاهی پیدا کنید و آنچه را باعث این جنایت‌های وحشیانه می‌شود را ببینید قطعا دچار وحشت می‌شوید چرا که معابدشان آغشته به خون‌هایی است که از زمان‌های گذشته ریخته شده است. معابد یهودیان در قدس از معابد ساحران هندی نیز وحشتناک‌تر است چرا که این معابد مکان‌هایی است که در آن کشتارهای بشری روی می‌دهد‌. این جنایات ناشی از تعالیمی است که خاخام‌های یهودی آنرا وضع کرده‌اند.

با گسترش این جنایات و تبدیل شدن آن به موضوعی جدی و خطرناک، پدیده‌ای به نام “‌قربانیان و یهود” رفته رفته در سطح وسیعی مطرح شد.

یهودیان در دو عید مقدس خود جز با قربانی کردن انسان‌ها و خوردن غذایی که با خون بشر آمیخته شده است، خوشحال و شادمان نمی‌شوند. اولین عید “پوریم” نام دارد که هر ساله در ماه مارس برگزار می‌شود و عید دوم‌، عید پصح نامیده می‌شود که هر ساله در ماه آوریل انجام می‌گیرد.

قربانیان عید پوریم معمولا از میان جوانان بالغ انتخاب می‌شوند. پس از کشتن فرد خون او را گرفته سپس آنرا خشک نموده و به شکل ذراتی در می آورند تا آنرا با خمیر فطیره (غذای روز عید) مخلوط کنند و اگر چیزی باقی بماند ، برای عید سال آینده نگه می‌دارند.

چه قومی خونخواران تاریخ بشریت لقب گرفته‌اند؟ + تصاویر///ویرایش////

یهودیان از خون غیریهودیان برای درست کردن غذای عید پصح استفاده می‌کرده‌اند

اما قربانیان عید پصح را غالبا کودکانی تشکیل می‌دهند که کمتر از 10 سال سن دارند. با خشک‌شدن خون قربانی آنرا با خمیر فطیره مخلوط می‌کنند البته ممکن است قبل از خشک شدن خون نیز این کار صورت بگیرد.

چه قومی خونخواران تاریخ بشریت لقب گرفته‌اند؟ + تصاویر///ویرایش////

برای جاری کردن خون قربانی و گرفتن واستفاده از آن راه‌های متفاوتی وجود دارد. یکی از این راه‌ها استفاده از بشکه سوزنی است. (بشکه‌ای به اندازه بدن قربانی که تمام اطراف آن را سوزن‌های نوک تیزی فرا گرفته باشد) پس از کشته‌شدن قربانی سوزن‌ها در بدن فرد فرو می‌رود و بواسطه ی آن خون قربانی جاری می شود در این حال یهودیان با جمع کردن این خونها درظروف مخصوص، شادمانی خود را نیز ابراز می کنند. راه دیگر اینست که قربانی را مانند گوسفند ذبح کرده و خونش را در ظرفی ریخته و آنرا پاک می‌کنند. راه دیگر اینست که رگ‌های قربانی را در جاهای متعددی قطع می‌کنند تا خون از آنجا بجوشد. سپس این خون را در ظرفی جمع کرده و در اختیار خاخامی که تهیه فطیر مقدس آغشته به خون انسان را بر عهده دارد، قرار می‌گیرد ، تا الهه یهود “یهوه، الهه‌ای که به ریختن خون بشر تشنه است!! ” را از خود خشنود گردانند.

زن و مرد در مراسم ازدواج، از شامگاه به بعد از خوردن هر چیزی امتناع می‌کنند تا اینکه خاخامی به آنها تخم مرغ آب پز فرو رفته در خاکستر ظرفی که در آن خون انسان را می‌ریزند، می دهد. در مراسم ختنه نیز خاخام انگشتانش را در ظرفی که با شراب آغشته به خون پر شده است ؛ می‌کند سپس انگشتانش را وارد دهان کودک کرده؛ به کودک چنین می گوید: زندگی تو به خون توست….»

چه قومی خونخواران تاریخ بشریت لقب گرفته‌اند؟ + تصاویر///ویرایش////

یهودیان در حال ختنه یک کودک و گرفتن خون آن

تلمود به یهود چنین دستور می‌دهد:« افراد صالح غیراسرائیلی را بکشید.» همچنین می‌گوید:«‌ همانطور که شکافتن شکم ماهی جایز است؛ پاره کردن شکم انسان نیز مانعی ندارد هرچند که این کار با ” روزه بزرگ ” روزهای شنبه مصادف گردد. سپس برای این جنایت ثواب در نظر گرفته و چنین می‌گوید:« هر کسی فرد غیر یهودی را بکشد ،‌ پاداش او اینست که در بهشت جاویدان بماند و در طبقه چهارم سکنی گزیند…»

آنچه در ذیل می‌آید نمونه‌هایی از حوادث وحشتناکی است که تا کنون به آنها پی برده شده است. بر اساس برخی از گزارش‌ها تعداد حوادثی از قبیل قتل کودکان و استفاده از خون آنها در اعیاد یهود به 4000 جنایت کشف شده می‌رسد.

وقایعی که در این گزارش به آنها اشاره خواهیم کرد کمتر از آنچه است که تاکنون کشف شده است. وقایع ذکر شده همگی برگرفته از دایره المعارف یهودیت و منابعی است که در انتهای گزارش ذکر شده‌اند.

فرد قربانی باید دارای شرایط زیر باشد:

1- قربانی مسیحی باشد.

2- کودک باشد و از سن بلوغ عبور نکرده باشد.

3- از پدر و مادری مسیحی و صالح متولد شده باشد که مرتکب زنا نشده و به شراب اعتیاد نداشته باشند.

4- کودکی باشد که تا به حال شراب نخورده باشد و خونش خالص و پاکیزه باشد.

5- اگر خون آغشته به فطیر روز عید، خون کشیشی باشد در نزد یهوه ( خدای یهود) با ارزش‌تر است و او را بیشتر خوشنود می‌سازد. و این خون برای تمامی اعیاد با ارزش و پسندیده است.

مصر

در سال 1881 در شهر “پورت سعید ” مصر یکی از وحشتناک‌ترین جنایت‌های یهود اتفاق افتاد. مردی یهودی از قاهره به شهر پورت سعید آمده و خانه‌ای را در غرب شهر اجاره و با فروشنده یونانی همان منطقه رفت و آمدهای خود را آغاز می‌کند.

تا اینکه روزی این فرد یهودی به همراه دختر کوچک هشت ساله‌ای به نزد فروشنده می‌آید. فرد یهودی شروع به نوشیدن شراب می‌کند و دختر کوچک را نیز به این کار مجبور می‌سازد. این کار باعث تعجب مرد یونانی می‌شود. روز بعد به جنازه‌ای با گلوی بریده دست می‌یابند. و آن جنازه کسی نبود جز این دختر کوچک که به طرز وحشیانه‌ای به قتل رسیده بود.

سوریه

در سال 1880 در شهر حلب دختری مسیحی گم شد بعد از جستجو‌،‌ جنازه او را بدون سر و بدنش را بدون یک قطره خون یافتند. در این ماجرا فردی یهودی به نام ” رفول انکوتا “‌ به قتل دختر و گرفتن خون او جهت استفاده در عید پصح، متهم شد.

در روز 5 فوریه در سال 1840،‌ یهودیان یکی از کشیشان مسیحی کاتولیکی ملقب به پدر فرانسوا انطوان توما را ربودند . وی برای درمان بیماری آبله یکی از کودکان یهودی به محله یهودی‌نشین دمشق رفته بود. اما در راه بازگشت از ملاقات کودک مریض، بوسیله گروهی از یهودیان ربوده شد. سپس یهودیان او را به طرز فجیعی کشته و خونش را برای استفاده در عید پصح و پوریم از بدنش بیرون کشیدند.

علاوه بر این بسیاری از دختران کوچک در دمشق ربوده شدند و برای استفاده از خون آن‌ها،‌ بدست یهودیان کشته شدند. شاید مشهورترین این قضایا مربوط به فرزند هنری عبد‌النور باشد که یهودیان فرزند وی را در روز 7 اوریل سال 1890 ربودند. پدرش در رثای او قصیده مشهوری را سرود.

چه قومی خونخواران تاریخ بشریت لقب گرفته‌اند؟ + تصاویر///ویرایش////

لبنان

یهودیان در سال 1824 در بیروت فردی به نام فتح ا… صائغ که او را به مهمانی دعوت کرده بودند را کشتند و خونش را برای استفاده در عید پصح از بدنش بیرون کشیدند. این کار در سال 1826 درشهر انطاکیه و در 1829 در شهر حماه تکرار شد‌.

یک زن یهودی درسال 1834 در طرابلس شام پس از آنکه جنایت‌های وحشتناک یهود و کشتار کودکان بی‌گناه جهت مخلوط کردن خون آنها با فطیر روز عید را با چشمان خود دید، از یهودیت برگشت و مسیحی شد و به اسم راهبه کاترینا از دنیا رفت. او یادداشت‌های مهمی درباره جنایت‌های یهود و عطش آنها در ریختن خون انسان‌ها از خود به جای گذاشت. وی در یادداشت‌هایش حوادثی را که خود شاهد آنها بوده است را تشریح کرد. از جمله می‌توان به وقایعی که در انطاکیه و حماه و طرابلس شام رخ داد و یهودیان دو کودک مسیحی و یک دختر مسلمان را کشته و خون آنها را بیرون کشیدند؛ اشاره کرد.

انگلستان

در سال 1144 م درمنطقه Norwich جنازه کودک 12 ساله‌ای که خونش را از شکاف‌های متعددی که در بدنش بود بیرون کشیده بودند، پیدا شد. این روز مصادف با “‌عید پصح” یهودیان بود و همین باعث شد که اهالی منطقه به یهودیان مشکوک شوند. تمامی مظنونان این حادثه دستگیر شدند، معلوم شد که قاتلان این کودک، همه یهودی بوده‌اند. این اولین قضیه کشف شده از این نوع به شمار می‌رود. مدارک این واقعه هنوز در کلیسا‌های بریتانیا وجود دارد.

علاوه بر این در سال 1160 م جسد طفل دیگری در منطقه Glowcester کشف شد. کودک را به صلیب کشیده و با استفاده از زخم‌های متعددی که در بدن کودک، تمام خون او را از بدنش بیرون کشیده بودند. در سال 1235 م چند نفر از یهودیان کودک دیگری را از محله Norwich دزدیدند. سپس او را پنهان کردند تا در فرصت مناست او را بکشند و خونش را بیرون آورند. اما زمانی که مشغول ختنه کردن این کودک بودند تا او را برای کشتن آماده کنند، مردم توانستند به این کودک دست یابند و او را از خطر مرگ نجات دهند.

یهودیان در سال 1255 کودک دیگری را از محله Lincoln ربودند. این ایام مصادف با عید پصح بود. یهودیان طفل را شکنجه داده و به صلیب کشیدند و خونش را بیرون کشیدند. پدر و مادر این کودک‌، جسد فرزندشان را در چاهی نزدیک منزل یک فرد یهودی به نام Joppin پیدا کردند. این فرد یهودی در مراحل بازجویی اعتراف و همدستانش را نیز معرفی نمود. 91 نفر از یهودیان به دست داشتن در این ماجرا محکوم و حدود 18 نفر از آنها محکوم به اعدام شدند!!! در بریتانیا جنایت‌های یهود تا سال 1290 ادامه یافت تا اینکه یهودیان کودکی مسیحی را در آکسفورد به قتل رساندند، سپس خون کودک را بیرون کشیدند. این جنایت منجر به صدور حکم تاریخی ‌ادوارد اول پادشاه ایتالیا شد که دستور به اخراج یهودیان از بریتاینا را داد.

در سال 1928 در شهر منچستر جسد کودکی به نام اودنیل را یافتند که به قتل رسیده و حتی یک قطره از خون او در بدنش باقی نمانده بود. این جنایت یک روز قبل از اعیاد یهود انجام شده بود.

در مارس سال 1932 یک روز قبل از عید پصح یهودیان، کودک دیگری به همان شکل پیدا شد در این حادثه نیز یهودیان بار دیگر محکوم شدند.

چه قومی
سال 1909 – پارک بوهیمی‌ها نزدیک سانفرانسیسکو در ایالت کالیفرنیا آمریکا از جمله محل‌های اسرارآمیزی است که از دهه‌های گذشته هم محل تجمع افراد بانفوذ یهودی و لژهای ماسونی بوده و هم آداب و رسومی خاص به همراه قربانی کردن برای الهه‌ها در آن‌جا اجرا شده است.
در سال 2000 آلکس جونز خبرنگار و محقق مشهور آمریکایی بطور مخفیانه تصاویری را از مراسمی که در این مکان برگزار می‌شود ضبط می‌کند که در آن افراد مشهوری از سیاستمداران و شخصیت‌های اقتصادی مراسمی را برگزار می‌کنند و بصورت نمادین یک قربانی تقدیم مجسمه‌ جغد سنگی به بزرگی 40 پا می‌کنند – وی برپایه تصاویر ضبط شده مخفیانه از این مراسم، مستندی با همین موضوع به نام “رازهای تاریک؛ پارک بوهیمی‌ها” ساخته است.

بخشی از تصاویر مخفی ضبط شده از مراسم بوهیمی‌ها

فرانسه

در سال 1171 م در شهر Blois فرانسه در ایام عید پصح، جسد کودکی مسیحی که در رودخانه انداخته شده بود پیدا شد. یهودیان خون این کودک را جهت استفاده در مراسم دینی خود از بدن این کودک بیرون آوردند. یهودیان در این جنایت محکوم و تعدادی از آنها نیز اعدام شدند. سپس در سال 1179 م درشهر Pontois فرانسه، جسد کودک دیگری پیدا شد که یهودیان خونش را تا آخرین قطره بیرون کشیده بودند. اما در شهر Braisene یک جوان مسیحی از جانب فردی به نام الکونتس اوف دور، که متهم به دزدی بود به یک فرد یهودی فروخته می‌شود. یهودیان نیز او را به قتل رسانده و خونش را بیرون کشیدند این باعث شد تا پادشاه فیلیپ اگوست، خودش محکمه‌ای را آماده کند و دستور سوزاندن مجرمان یهودی را بدهد!!

سپس در سال 1247 در ناحیه Valrias به جسد کودک دو ساله‌ای دست یافتند که در گردن، مچ و پاهای کودک زخم‌هایی ایجاد شده بود. یهودیان از این طریق تمام خون طفل را از بدنش خارج کرده بودند. آنها به این جنایت هولناک خود اعتراف کردند. بر اساس آنچه که در دایره المعارف یهودیت آمده است سه نفر از یهودیان به سبب ارتکاب این جنایت محکوم به اعدام شدند. در سال 1288 نیز جسد کودکی را در راه متعلق به یهودیان پیدا کردند. یهودیان محاکمه شده و 13 نفر از آنها بوسیله آتش سوزانده شدند.(دائره المعارف یهودیت)

چه قومی

آلمان

در سال 1939 در مجله آلمانی شتومر تصویری عجیب منتشر شد. این شماره به موضوع “قربانیان بشری در دین یهود” اختصاص داشت. بر روی جلد مجله تصویری از یک جنایت بود. این جنایت وحشتناک به کسی جز یهودیان مربوط نمی‌شد. آنها طفلی را کشته و خونش را تا آخرین قطره از بدنش جدا کرده بودند.

چه قومی خونخواران تاریخ بشریت لقب گرفته‌اند؟ + تصاویر///ویرایش////

در سال 1235 در ناحیه Foldit به جسد 5 کودک دست یافتند. مردم به یهودیان مشکوک شدند پس از بازجویی از یهودیان اعتراف کردند که جهت اهداف پزشکی این کودکان را کشته‌اند. مردم در این ماجرا از یهودیان انتقام گرفته و تعداد زیادی از آنها را کشتند. در سال 1261 در ناحیه Badeu ، پیرزنی فرزند 7 ساله‌اش را به یهودیان فروخت و آنها نیز او را کشتند و خونش را تا آخرین قطره بیرون آورند و جسد کودک را در رودخانه‌ای انداختند. به سبب ارتکاب این جنایت، چند نفر از یهودیان محکوم به اعدام شدند و دو نفر از آنها نیز خود‌کشی کردند.

در سال 1286 در شهر Oberwesel یهودیان طفلی مسیحی به نام ویز را به مدت سه روز شکنجه دادند سپس او را از پاهایش آویزان و خونش را تا آخرین قطره از بدنش بیرون کشیدند. پس از مدتی جسد این کودک در رودخانه‌ای پیدا شد. از آن سال به بعد همه ساله در 19 آوریل ، روز به صلیب کشیده شدن این کودک، برای یاد بود او مراسمی بر پا می‌شد. این جنایت در سال 1510 در ناحیهBrandenburg دوباره تکرار شد. یهودیان کودکی را خریدند و او را به صلیب کشیده و خونش را تا آخرین قطره از بدنش جدا کردند. یهودیان در حین محاکمه به این جنایت اعتراف کردند لذا 41 نفر از آنها محکوم به اعدام شدند.

چه قومی
1906 – پارک بوهیمی‌ها (بوهیمیان)

در شهر Mytez یک یهودی، کودک 3 ساله ای را ربود و با جاری ساختن خون کودک او را به قتل رساند. این فرد یهودی محکوم گردید و درآتش انداخته شد. حوادثی نظیر این، درآلمان بارها تکرار شد. تمامی متهمین در این جنایت‌ها از بین یهودیان بودند. این حوادث در سال 1882 منجر به کشته‌شدن تعدادی از یهودیان به دست مردم گردید. در سال 1998 در شهر Gladbeck، جوان 20 ساله‌ای به نام هیلموت داوب کشته شد‌. مردم جنازه بدون سرش را پیدا کردند. عامل اصلی این جنایت، فردی یهودی به نام هرزمان بود. و در 17 مارس 1927 کودک 5 ساله‌ای ربوده و بعد از مدتی جسد او کشف شد. مقامات مسئول اعلام کردند که عملیات قتل به علت اهداف دینی صورت گرفته است و در این ماجرا حتی یک نفر از یهودیان نیز متهم نشد!!

چه قومی خونخواران تاریخ بشریت لقب گرفته‌اند؟ + تصاویر///ویرایش////
یهودیان معتقدند کودکان بدلیل روح پاکشان، بهترین قربانی برای یهوه هستند

در سال 1932 در شهر Paderborn ، جسد دختری که خون او از بدنش بیرون کشیده شده بود‌، پیدا شد. یک قصاب یهودی به همراه پسرش متهم به قتل او شدند. اعلام شد که این حادثه با اهداف دینی صورت گرفته است .

اسپانیا

در سال 1250 در Sargossa، جسد طفل به صلیب کشیده شده‌ای که قطره‌ای از خون بدنش باقی نمانده بود پیدا شد. این کار در سال 1468 در شهر Segovia دوباره تکرار شد‌. در این حادثه نیز یهودیان کودکی را به صلیب کشیده و تمام خون او را به مناسبت عید پصح بیرون می‌آورند. تعدادی از یهودیان محکوم به اعدام می‌شوند. سال 1490 در شهرTolido یکی از یهودیان‌، ‌همدستان خود را که با او در کشتن یکی از کودکان و گرفتن خون او همکاری نمودند بودند را معرفی نمود. 8 نفر از یهودیان به سبب ارتکاب این جنایت محکوم به اعدام شدند. حادثه سال 1490 ، علت اصلی در طرد یهودیان از اسپانیا به شمار می‌رود.

چه قومی خونخواران تاریخ بشریت لقب گرفته‌اند؟ + تصاویر///ویرایش////

سوئیس

در سال 1287 درشهر Berne ، یهودیان کودکی به نام رودلف را در منزل یک یهودی ثروتمند، ذبح کردند یهودیان به جنایت خود اعتراف کردند.پس از مدتی مردم شهر مجسمه ی یک فرد یهودی که در حال خوردن طفل صغیری بود را ساختند و این مجسمه را در محله یهودیان نصب کردند تا جنایت های وحشیانه یهودیان را خاطرنشان کنند.

اتریش

در سال 1462 در شهر Innsbruk کودک مسیحی خردسالی به یهودیان فروخته شد وآنها نیز او را درجنگل بر روی صخره‌ای قرار داده و ذبح کردند و از خون او در روز عیدشان استفاده کردند. بعد از وقوع این جنایت تصمیماتی علیه یهودیان اتخاذ شد از آن پس یهودیان مجبور شدند تا بازوبند زرد رنگی را بر روی بازوی چپ خود ببندند تا بواسطه آن از دیگران متمایز شوند.

چه قومی

ایتالیا

در 1475 م در Trentایتالیا‌، کودکی به نام سیمون مفقود گردید بلافاصله نگاه‌ها متوجه یهودیان گردید. یهودیان نیز از ترس اینکه اتهام متوجه آنها نشود زودتر از همه جسد را پیدا کرده و آوردند. اما بعد از تحقیق و بررسی معلوم شد که این کودک بنابه گفته یهودیان غرق نشده بلکه بواسطه زخم‌های موجود در گردن، مچ دست و پاهایش‌، خون این کودک از بدنش کشیده شده است. یهودیان مجبور به اعتراف شدند که این جنایت کار خودشان بود. یهودیان برای توجیه عمل خود مدعی شدند که به خون این کودک برای برپایی مراسم دینی خود نیاز داشته‌اند تا بواسطه آن بتوانند نان عید پصح را تهیه کنند. هفت نفر از یهودیان به سبب ارتکاب این جنایت محکوم به اعدام شدند. در سال 1480 در شهرVenice، نیز سه نفر از یهودیان به خاطر دست داشتن در کشتن کودکی مسیحی اعدام شدند. در سال 1485 در اطراف شهر Padua، کودکی به نام لورنزین بدست یهودیان ذبح شد. در سال 1603 در شهر virona به جسد کودکی که خونش بواسطه زخم‌های ماهرانه ازبدنش کشیده شده بود‌، دست یافتند . در این قضیه تعدادی از یهودیان محکوم شدند.

مجارستان

در سال 1494 در شهر Teranan یهودیان کودکی را به دار آویختند و تمام خون بدنش راکشیدند. در این میان پیرزنی این جنایت را مشاهده کرد لذا عاملان آن را معرفی نمود. یهودیان در حین محاکمه اعتراف کردند که 4 کودک دیگر را نیز ذبح کرده و خونشان را برای استفاده در مقاصد پزشکی جمع کرده‌اند‌. در آوریل 1882 در نواحی شهر Treza Eslar ، یهودیان دختر جوان 14 ساله مسیحی به نام استرسوبیموس را ربودند. کودکی یهودی اعتراف کرد که وی شاهد بوده که مادرش دختر جوان مسیحی را به خانه دعوت می‌کرد. با بروز این جریان تعدادی از یهودیان به کلیسا فرا خوانده شدند. در این میان یک پسر بچه یهودی نیز اعتراف کرد که وی شاهد حادثه ذبح دختر جوان یهودی و انباشتن خون او در یک ظرف بزرگ، بوده است‌. چند یهودی نیز اعتراف کردند که در عملیات کشتن دختر جوان به مناسبت عید پصح یهودی، ‌دست داشته‌اند. در این جنایت 15 یهودی دست داشتند. محاکمه آنها در 19 ژوئن آغاز شد. این محاکمه از مشهورترین محاکمه‌ها درطول تاریخ است که تا 3 اگوست ادامه پیدا کرد. سرمایه و پول یهودی ‌سرپوشی بر این جنایت نهاد و دادگاه یهودیان قاتل را بی‌گناه اعلام کرد‌؛ در حالی که تمامی شواهد حاکی از دست داشتن یهودیان دراین جنایت بود!! این جنایت باعث ایجاد دشمنی بر ضد یهود شد که در سرتاسر اروپا منتشر گردید.

چه قومی خونخواران تاریخ بشریت لقب گرفته‌اند؟ + تصاویر///ویرایش////

روسیه

در سال 1823 در شهر Valisobروسیه، درعید پصح یهودیان ،کودک دو و نیم ساله‌ای گم شد و بعد از یک هفته جنازه او را در تالابی کنار شهر پیدا کردند. به محض پیدا کردن جسد، زخم‌های زیادی که در اثر میخ‌های تیز درسرتاسر بدن این کودک بوجود آمده بود، دست یافتند‌. سه نفر از زنان یهودی به دست داشتن در این جنایت اعتراف کردند و سپس به سیبری تبعید شدند.

عملیات ربایش از سوی یهودیان همچنان ادامه یافت‌. در دسامبر 1852 پسر بچه 10 ساله‌ای ربوده شد‌. یهودیان به دست داشتن در قتل این کودک و جاری ساختن خون وی‌، متهم شدند. سپس در ژانویه 1853 نیز پسری 11 ساله ربوده شد و همان بلایی بر سر او آمد که بر سر دیگران نیز آمده بود؛ یهودیان در این جنایت نیز متهم شدند. درشهرKiev بار دیگر به جنازه نوجوانی 13 ساله به نام جوثنسکی دست یافتند که زخم‌های فراوانی بر بدنش بر جای مانده بود و هیچ اثری از خون بر روی جنازه و یا اطراف جنازه وجود نداشت.

ترکیه

سال 1840 در عید مخصوص یهودیان، پوریم، در جزیره رودس کودکی یونانی گم شد. آخرین بار در حال ورود به محله یهودیان دیده می‌شود. با بروز این حادثه، مردم یونان خواستار پیگیری مساله و یافتن کودک می‌شوند. پادشاه ترک، یوسف پاشا مجبور به محاصره محله یهودیان و حبس سران یهود می‌شود‌. دائره المعارف یهودیت چاپ دهم صفحه 410 اعتراف می‌کند که میانجیگری سرمایه‌دار یهودی مونتفیوری با دادن رشوه به دربار و شخص کونت کاموند کسی که مدیر امور بانک‌ها در حکومت عثمانی بود‌، توانست حق را بپوشاند. توان سرمایه یهودی نه تنها در این جنایت بلکه در جنایت‌های متعدد دیگر این چنین حق را پوشانده بود.

چه قومی

تغییر سبک خونخواری یهودیان

شاید نوع جنایات ذکر شده، امروز اندکی غریب به نظر برسد. اما سنت خونخواری یهودیان تغییری نکرده است و با توجه به محدودیت‌ها و برخورد‌های قانونی امروز و کشف سریع جرم، شکل دیگری به خود گرفته است و این بار نوزادان قربانی خونخواری این قوم می‌شوند.

ای روش بسیار منزجر کننده، خوردن خون نوزادان پسر بلافاصله پس از انجام ختنه است. این عمل همچنین موجب بروز بیماری و جان سپردن بسیاری از کودکان شده است.

چه قومی خونخواران تاریخ بشریت لقب گرفته‌اند؟ + تصاویر///ویرایش////
خون ختنه‌گاه کودکان بلافاصله پس از ختنه، در عملی غیربهداشتی و دردآور، توسط خاخام یهودی مکیده می‌شود.

چه قومی خونخواران تاریخ بشریت لقب گرفته‌اند؟ + تصاویر///ویرایش////
عفونت‌های ایجاد شده در یکی از نوزادانی که خونش مکیده شده است

وقتی این مقاله رو خوندم یاد پدربزرگم افتادم که میگفت : نرو تو کوچه یهودی ها میدزدنت !!!!!

منابع

1. الیهود و القرابین البشریة – محمد فوزی حمزة، دار الأنصار. مصر

2. نهایة الیهود – أبو الفدا محمد عارف، دار الاعتصام. مصر

3. المسألة الیهودیة بین الأمم العربیة و الأجنبیة – عبد الله حسین، دار أبی الهول. مصر

4. روزنامه الشعب مصر، شماره 1316 تاریخ 1 دسامبر

5. الیهود و القرابین البشریة، مصطفی رفعت، به آدرس زیر:

http://www.oboody.com/mychoice/03.htm

http://www.fatimamovement.com/i-jewish-talmud-exposed-7.php#Babylonian-Talmud-148

http://www.bibliotecapleyades.net/sociopolitica/esp_sociopol_bohemiangrove03.htm

مشرق نیوز