“شاهین نجفی” خواننده جنجالی و ضد دینی است که چند سال پیش با انتشار آهنگی توهین آمیز به ائمه شیعه علیهم السلام، علاوه بر اینکه خشم شدید افکار عمومی جهان تشیع را برانگیخت، زندگی و آینده خود را نیز به خطر انداخت.

اما به نظر می رسد او از اشتباه سابق خود عبرت نگرفته از همین رو این بار نیز با انتشار آهنگی جدید تحت عنوان “متنفرم”، تلاش کرده حضرت عباس ع را مورد تمسخر و اهانت قرار دهند.

در همین راستا از ساعاتی پیش تعداد بسیار زیادی از کاربرانی که عاشق ائمه وحضرت عباس ع هستند با ساختن صفحاتی علیه این خواننده هتاک و نیز هجوم آوردن به صفحه شخصی وی در فیسبوک، او را به شدت مورد انتقاد قرار داده و برخی نیز بر اساس فتوای صادر شد برای قتل وی، او را به مرگ تهدید کرده اند.


گفتنی است، چند روز پیش نیز برخی از رسانه ها از مرگ “شاهین نجفی” خبر داده بودند اما این خبر از سوی این منبع موثق تأیید نشده بود.
*100هزار دلار از سوی یک پایگاه خبری
شیعه آنلاین
در همین حال پایگاه خبری رویداد نیز جایزه دویست هزار دلاری برای اجرای حکم ارتداد شاهین نجفی اختصاص داده است، در بخشی از بیانیه خود می‌آورد: «توهین‌های سازمان دهی شده و بسیار شنیع شاهین نجفی نسبت به ساحت مقدس اهل‌بیت و خصوصاً علی‌النقی علیه‌السلام، رویداد را برآن داشت تا برای اجرای حکم اعدام این مرتد جایزه قابل توجهی را اختصاص دهد، بنابراین تصمیم، هر یک از مومنین که موفق به اجرای حکم اعدام نامبرده شود، با عنایت به احیای سیره عملی امام خمینی (ره) در مجازات قاطعانه هتاکان و عاملان توهین به ساحت مقدس شریعت مبین اسلام، از رویداد این مبلغ را در هر نقطه از جهان با وجه رایج و به شیوه قابل قبولی دریافت خواهد کرد».

این درحالی است که شیعیان کشورهای دیگر نیز برای تعیین جایزه و اجرای حکم خواننده هتاک اعلام آمادگی کرده اند که گزارش آن در روزهای آینده خدمت خوانندگان ارائه خواهد شد.

من شعری رو که درباره حضرت عباس ع رو  خوندم خیلی خیلی خیلی خیلی سنگین بود و عکس برای آلبومش خیلی خیلی خیلی خیلی سنگین تر از توهین به امام نقی ع بود 

من که خیلی ناراحت شدم ، یعنی شیعه ها یه نفر رو ندارن بره این سگو بکشه . 

آقا جانم :
ما مرده ایم مگر که سگی دم بر آورد
اُو اُو کند و نام شما را بیاورد؟! روباه چشم بر دهن خوک دوخته
ای بی حیای سگ صفت خود فروخته

مهدی اگر امان بدهد باده می زنیم
بر گردن کثیف شاهین نجسی قلاده می زنیم

شیعه سر حرف خودش ایستاده است
چیزی ز عمر نحس نجسی باقی نمانده است.

جا داره این داستان هم اینجا بگم : 

نقل می کنند "حاتم طائی" که به گشاده دستی و کرم شهره بود، برادری داشت که به این شهرت حسادت می کرد، روزی برادر نزد حاتم رفت و گفت، من هم مانند تو سفره دار و مهمان دارم؛ ولی فقط تو به کرم مشهوری، راز این شهرت چیست؟ 
حاتم گفت: فردا به سفره اطعام تو می‌آیم و راز خود را می گویم. فردا حاتم و برادرش در کنار خانه ایستاده بودند، عده ای که غذا خورده بودند از خانه برادر خارج شدند، در نوبت گروه بعد، برادر حاتم شخصی را دید که دفعه قبل نیز بر سر سفره بود و دوباره قصد ورود به خانه را داشت، دست او را گرفت و با عصبانیت بیرون کرد. حاتم رو به برادر گفت، راز شهرت من و گمنامی تو در همین است، من میهمان را حتی اگر ده ها بار به خانه بیاید، بیرون نمی کنم. برادر که نقص و نقد خود را دید، برآشفته شد و گفت قول می دهم کاری کنم که شهرتی در حد تو داشته باشم. این را گفت و به سمت چاه زمزم حرکت کرد، در کنار حوضچه ایستاد و در آن آب پاک که بهترین و مقدس ترین مایع روی زمین است، ادرار کرد.
 
او بعد از این کار پیش حاتم برگشت و گفت کاری کردم که از فردا تا آخر تاریخ در یادها باشم و نام مرا به یاد بیاورند!