بسم الله الرحمن الرحیم
اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍ وآلِ مُحَمَّدٍ وعَجِّلْ فَرَجَهُمْ

آلیستر کرولی یا ادوارد الکساندر کرولی بزرگترین جادوگر قرن:  

 ظهور آلیستر کرولی (Aleister Crowley) را می توان نقطه عطف رشد و گسترش شیطان پرستی و جادوگری در غرب دانست. 

آلیستر ادوارد کرولی جستجوگر انگلیسی علوم خفیه، نویسنده ای پرکار، شاعر، اهل سرّ، ستاره شناس، آزمایش کننده ی داروهای روان گردان، لذت جو، طرفدار پر و پا قرص کوهنوردی و شطرنج، انقلاب گر در زمینه ی مسائ جنسی و منتقد اجتماعی بود. احتمالا امروزه بیش از هر چیز او را بخاطر نوشته هایش در علوم خفیه می شناسند. آثار مشهورش کتاب قانون (پایه ی فرقه ی سری ثلما و بیشتر فرقه های سری پس از آن) و جادو در تئوری و در عمل، می باشد.

او در چندین و چند فرقه و گروه های جادوگری نقش های مهمی را ایفا کرد، از جمله فرقه های طلوع زرین، آرگنتوم استرومو اُتو. کرولی در دوران زندگی اش بسیار بدنام گشت و به او لقب “پست ترین مرد قرن” را دادند (البته ذکر این نکته به معنای تائید یا رد آن نمی باشد، چه اینکه کرولی تا آنجا که می دانم برای تمام اتهامات پاسخی دارد و مثلا برای جریان اخراج شدنش از سیسیل به جرم برگذاری مراسم شیطانی، سوء استفاده از کودکان و …، خودش می گوید که این تنها بدان علت بوده که عده ای که مراسم و کارهای او را نمی فهمیده اند پشت سرش شایعه پراکنی کرده اند و بعد با تغییر رژیم این شایعات در مسئولان جدید موثر افتاده و او را اخراج کرده اند یا در جریان اخراج شدنش از فرانسه می گوید که اخراج نشده بلکه به خاطر یک سو تفاهم مسئولان از تمدید مدت اقامتش امتناع کرده اند) .

فردی به نام آلیستر کرولی مدعی می شود در روز های هشتم، نهم و دهم آوریل سال ۱۹۰۴ میلادی و در شهر قاهره موجودی بر او ظاهر می شود که خود را آیواس می نامد. در آن سه روز و به هنگام ظهر آیواس بر کرولی ظاهر می شد و سخنانی را از طرف هور-پار-کرات (یکی از خدایان مصر باستان) بر او وحی می کرد که آقای کرولی این سخنان را تحت عنوان کتاب شریعت(قانون) به چاپ رساند.


آیواس که توسط کرولی با زغال کشیده شده


 آلیستر کرولی بنیان گذار شیطان پرستی مدرن پدر بزرگ جورج بوش پسر :

آلیستر کرولی کسی که کتاب شیطانی (کتاب قانون ) را در حالی نوشت که در هرم گیزا ، تسخیر شده بود . درسال ۱۹۰۴ کرولی کتاب قانون را پس از تفکرات و عباداتش در خوابگاه پادشاه هرم بزرگ گیزا دریافت کرد . همچنین میدانید او با موجودی به نام ایواس  دیدار کرده بود . کرولی از این نماد در اثرش استفاده کرده است.

در اساطیر ایرانی، ضحاک (اژدها) نماد (ابلیس) است؛ همان‌که امروزه در غرب (لوسیفر) خوانده می‌شود و پرستندگانی کثیر یافته .در دوران معاصر، مروج بزرگ این نحله آلیستر کرولیبود که طبق روایت مشهور پدر نامشروع باربارا بوش (مادر بزرگ جرج بوش) است. هرگز این را فراموش نکنید که آلیستر کرولی پدربزرگ جورج بوش است . این تصویری است که در روز ۱۱ سپتامبر از جورج بوش منتشر شد ، درست در زمانی که در مدرسه مشغول خواندن کتاب برای بچه ها بود و خبر سقوط برج های تجارت جهانی را برای او آوردن. به کتابی که در دست اوست توجه کنید . نام آن کتاب داستان کتاب بز اهلی من  است!!  قابل توجه شما که کتاب بز اهلی من بعدها به خاطر داشتن معانی آیینی و مناسکی برای اهدا به موجودی شیطانی به نام پنممنوع شد. درواقع ۱۱ سپتامبر نیز مناسکی بود اهدایی به خدای بزرگ پن توسط نوه ی آلیستر کرولی !! کرولی همان کسی که امروز به اشتباه خیلی ها او را اسطوره میدانند!!! او یک جن زده ی شیطانی بالفطره است.



 این تصویری است که در روز ۱۱ سپتامبر از جورج بوش منتشر شد ، درست در زمانی که در مدرسه مشغول خواندن کتاب برای بچه ها بود و خبر سقوط برج های تجارت جهانی را برای او آوردن.

به کتابی که در دست اوست توجه کنید . نام آن کتاب داستان کتاب  بز اهلی من  است !   قابل توجه شما که کتاب «بز اهلی من» بعدها به خاطر داشتن معانی آیینی و مناسکی برای اهدا به موجودی شیطانی به نام PAN  ممنوع شد.

در آخر نیز به یاد بیاورید که شیطان پرستان همیشه از نماد های معکوس استفاده میکنند ، با ز هم جالب است بدانید که بوش در آن روز در بعضی مواقع کتاب را وارونه می گرفت!!

در آخر متذکر میشوم که کانال های ماهواره ای فیلم ها و کتاب ها همگی دست به دست هم در حال نشان دادن موجودات ماوراء طبیعی هستند که به شکل آیواس هستند و میخواهند نشان دهند که خالق انسان ها موجودات ماوراء زمینی هستند !!!


منبع : http://razhayesheitanparastan.com/



دانلود کتاب شریعت : 

دریافت
حجم: 369 کیلوبایت



تو ایه ۷۳ چیز جالبی میگه : 

و حالا این عکس :