پیامبر اکرم(ص): «احمد بن حنبل» در مسند خود از «ابن عمر» نقل می کند که پیامبر اعظم(ص) فرمودند: «بار پروردگارا! "شام" را برای ما مبارک بفرما؛ بارپروردگارا! "یمن" را برای ما مبارک بفرما». اصحاب عرضه داشتند: در باره نجد هم دعا کنید. پیامبر مجددا همان دعای قبلی را تکرار فرمودند. دوباره اصحاب عرضه داشتند: پس نجد چه؟ پیامبر(ص) فرمودند: «آغاز زلزله و فتنه‏ها از آنجاست» و در ادامه فرمودند: «شاخ شیطان از آنجا (نجد) طلوع می‏کند».

«ترمذی» در مناقب و «مسلم» نیز در صحیح خود آورده اند: پیامبر (ص) رو به مشرق کرده فرمودند: «رییس کفار و امت شیطان از آنجا طلوع می‏کند».

مراد از مشرق همان سرزمین وهابیت است. نجد، محل ظهور فرقه ضاله وهابیّت است. اهل آن سرزمین را نجدیون، سلطان آنها را سلطان نجد، و سلطنت آنها را سلطنت نجدیه می خوانند.  از جلمه کسانی که مصداق این احادیث را وهابیت دانسته، «شیخ سلیمان بن عبدالوهاب» برادر «محمد بن عبدالوهاب» سرکرده وهابیت است-ویکی 


محمدبن عبدالوهاب در سال ۱۱۱۵ (ه ق)در شهر عُیَینه از توابع نجد متولد گردید - ویکی 

وقتی حدیث بالا رو خوندم تو اینترنت زدم isis که با این مطالب روبرو شدم : 

ایسیس و اوسیریس خواهر و برادر بودند.دوتا خواهر برادر دیگه هم داشتند یکی نفتیس و دیگری ست.اوسیریس بعد باباش شاه میشه ولی ست شاکی میشه.میاد اوسیریس رو میزنه تیکه تیکه میکنه.تبدیل به 14 تیکه میکنه.(برادر خودش را) و هر تیکه اش را یک جای زمین قایم میکنه.زن اوسیریس میدونید کیه؟؟؟؟خواهرشه ایسیس(الگوی اازدواج با محارم) ایسیس متوجه میشه شوهرشو کشتن.میره میگرده میبینه یه تیکه اش کنار رود نیل هست و بقیه اش نیست.میره میچرخه همه ی تیکه ها رو پیدا میکنه به جزء یه تیکه.ببخشید (همون چیزی که فقط مرد ها دارن)ببخشید دیگه بحث تاریخیه مجبور شدم.13 تیکه اش را بیشتر  پبدا نمیکنه.اما جالب اینجاست در همچین حالتی ایسیس بچه دار میشه.آقا امکان نداره این که نقص فنی داشت.همچین چیزی امکان نداره.و تاریخچه ی خودشون میگه:آن شیطان بود که در ایسیس حلول کرد و او را بچه دار کرد.به این ترتیب هروس یا Horus (خدای Ra)  به دنیا می آید... اما جالب اینجاست که همان تکه ای که پیدا نشد میشه آبلیسک...آبلیسک همان تکه ی گم شده ی اوسیریس است...(ببخشید شرمنده) ) منبع - در کتاب «کابالا و پایان تاریخش»  )

ایزیس (به انگلیسیIsis)، الههٔ طبیعت، باززایی، تجسم ماهیت سحر و جادو و یکی از محبوب‌ترین الهه‌های مصر باستان به شمار می‌رود


جالبه اینم شاخ داره - یه مقدار مغزم داره سوت میکشه :-)