نتانیاهو بد میگه

اسرائیلیا بد میگن
وهابی بد میگن 
فاسد بد میگه 
شراب خوار بد میگه
انقلابی های فراری بد میگن
اللهیاری بد میگه
ملازاده بد میگه
شبکه های انگلیسی و آمریکایی بد میگن
.
.
.
 
 
شما چرا بد میگی ؟ 
وضعیت جامعه بده ، این تو رو دشمن رهبر کرده ؟ الان همه کشورها وضعیت خوبه ؟ انتقاد هست اما نه دشمنی !
کسی که دشمن درجه اول صهیونیست ها است سالی یک بار برای دست بوسی خدمت آقا میرسد
 
کسی که دشمن درجه اول وهابی هاست سالی چند بار خدمت آقا میرسد 
حالا تو مطلب زیر بخون ببین کیا از ایشون خوب گفتن :

 

 

 

آیت الله اراکی:

 

 

ملت ایران قدر این نعمت اهلی را می‌دانند و اکنون از وارث امام خمینی (ره) تبعیت می‌کنند. انتصاب شایسته حضرت عالی به مقام رهبری مایه دلگرمی است.

 

 

 

 

 

   مرجعیت ، سازمان تبلیغات اسلامی

 

 

 

--------------------------------------------------------------------------------

 

آیت الله بهاءالدینی:

«امام بهتر از آقای خامنه ای کسی را نداشت و اگر داشت معرفی می‌کرد»، روزی حضرت آیت الله خامنه ای (حفظه الله) به دیدن آقای بهاالدینی می‌رود، روز بعد یکی از دوستان ایشان پرسید: دیروز آقا (مقام معظم رهبری) آمده بود این جا؟ آقای بهاالدینی فرمود: «بله چند دقیقه خورشید تابید اینجا و رفت. او دارای خیر و برکات است چون خورشید».

 

 

                                                                              حیدری کاشانی ، حسین ، سیری در آفاق ، قم 1378

 

 

 

 

 

بعد از امام خمینی قدس سره اگر بشود به کسی اعتماد کرد به این سید است.

 

 

حضرت آیت الله خامنه ای ذخیره الهی برای بعد از امام بود.

 

 

 مخالف با ولایت فقیه کار ساده ای نیست، هنگامی که میرزای شیرازی بزرگ مبارزه با دولت انگلیس را آغاز کرد یک روحانی با او مخالفت نمود، میرزا او را نفرین کرد و همان نفرین باعث شد که نسل او از سلک روحانیت محروم شوند. پسر جوانش جوانمرگ شد و حسرت داشتن فرزند عالم به دل او ماند.

 

 

 

 

 

کتاب آیت بصیرت، ص131، موسسه انتشارات دارالعلم – قم

 

 

--------------------------------------------------------------------------------

آیت الله بهجت :

 

 

آیت الله صدیقی در مراسم بزرگداشت آیت الله بهجت:

 

 

حضرت آیت الله بهجت(ره) به حضرت آیت الله خامنه ای مقام معظم رهبری محبت شدیدی داشت و افزون بر حمایت از ایشان برای سلامتیشان دعا می‌کرد و حساسیت ویژه ای نسبت به انقلاب و ولایت داشت.

 

 

 

 

 

وب سایت حضرت آیت الله العظمی بهجت(www.mtb.ir)

 

 

 

 

 

آیت الله بهجت فرمودند: خواب دیدم در مجلسی حضرت امام زمان (عج) با علماء برجسته حضور داشتند که شما (رهبر انقلاب) وارد شدید، حضرت برخاستند و شما را به کنار خود دعوت کرده، شما نشستید.

 

 

 

 

 

 

    نقل از حجت الاسلام علیرضا پناهیان – کتاب ماه تمام

 

 

 

--------------------------------------------------------------------------------

آیت الله بهلول:

 

 

مرحوم بهلول می‌گوید: من در طول مدت عمرم، امرا و صاحب منصبان زیادی را دیده‌ام؛ اما کسی را به لحاظ بی رغبتی به مقام و منصب دنیا، هم پای "آقا" آیت الله خامنه ای ندیده‌ام. انسان وقتی زندگی روزمره او را از نزدیک می‌بیند، حس می‌کند که ذره ای میل به دنیا در او وجود ندارد. واقعاً در این مقطع، من هیچ کس را در تقوا و اعراض از مال و مقام دنیا، مثل او نمی‌شناسم. آخرین باری که در خدمت وی بودم، به من گفت: آقای بهلول خاطرتان هست که قبل از انقلاب یک شب در مسجد طرقبه منبر بودید؛ پس از اتمام مجلس، وقتی خواستید از مسجد بیرون بیایید، چون تاریک بود، من آمدم دستتان را بگیرم و کمکتان کنم؛ اما دستتان را کشیدید و گفتید: من چشمانم خوب می‌بیند؛ تا جایی که هنوز زیر نور ماه، خاطره می‌نویسم؛ حالا چطور؟ حالا هم بینایی‌تان در همان حد هست؟ من گفتم : آقا! حالا زیر نور خورشید هم دیگر نمی‌توانم بنویسم. بعد آقا گفت: اخیراً کمتر به ما سر می‌زنید. گفتم: آقا! شما متعلق به همه مردم ایران هستید؛ من اگر وقت شما را بگیرم، مثل این است که وقت همه ایرانی‌ها را گرفته‌ام.

 

 

 

 

 

منبع: خبرگزاری فارس- شماره خبر: 8904220177

 

 

 

--------------------------------------------------------------------------------

 

 

 

آیت الله سید علی اصغر دستغیب :

 

 

آیت الله شهید دستغیب به همان اندازه که نسبت به مقام امامت و رهبری تولی داشت، نسبت به همه کسانی که خالصانه و برای خدا به امام راحل تأسی جسته و حقیقتاً پیروی می‌کردند مهر می‌ورزید و حمایت و ترویج می‌نمود.

 

 

از جمله در رابطه با رهبر معظم انقلاب حضرت ایت الله خامنه ای هنگامی که به ریاست جمهوری انتخاب شدند فرمودند: «چیزی که بنده نسبت به این شخص بزرگ فهمیده‌ام این است که فردی است خدایی، هوی پرست نیست، مقام نمی‌خواهد، قدرت نمی‌خواهد بدست بگیرد، امتحان خودش را پیش از پیروزی و بعد از پیروزی داده است، در هر پُستی که بوده امتحان خودش را داده است، کسی که امام جمعه تهران باشد، آن وقت در جبهه‌ها برود، در سنگرها از اسلام دفاع کند. این مرد بزرگ مقامی برای خودش قائل نیست، به عین مثل رهبر عظیم‌الشأن.

 

 

امام فرموده به من خدمت گذار بگویید بهتر است از اینکه رهبر بگویید. آقای خامنه ای هم این جوری است، مقام نمی‌خواهد، مقام بر روی او اثر نمی‌گذارد.»

 

 

 

 

 

    آیت الله سید علی اصغر دستغیب-رجانیوز کد خبر: 41350

 

 

 

 

 

--------------------------------------------------------------------------------

مرحوم میرزا اسماعیل دولابی :

 

 

مرحوم میرزا اسماعیل دولابی فرموده بودند: امام خمینی رحمت الله علیه مظهر مهابت بود و رهبری مظهر محبت. خداوند متعال به امام نعمت‌ها را یکجا داد و امام هم این نعمت‌ها را برای استقرار نظام جمهوری اسلامی مصرف کردند؛ ولی نعمت‌ها به حضرت آقا را، خدا تدریجی به ایشان می‌دهند و در هر زمان متناسب با شرایط خدا نعمت‌هایی را به ایشان می‌دهد. یعنی شرایط آن نعمت را خود آقا فراهم می‌کند. (به نقل از استاد پرورش)

 

 

 

 

 

 

          منبع :خبرگزاری فارس- شماره نامه:8904220177

 

 

 

--------------------------------------------------------------------------------

امام خمینی :

 

 

اینجانب از سال‌ها قبل از انقلاب با جنابعالی ارتباط نزدیک داشته‌ام و به حمدالله همان ارتباط تا کنون باقی است. جنابعالی را یکی از بازوهای توانای جمهوری اسلامی می‌دانم و شما را چون برادری که آشنای به مسائل فقهی و متعهد به آن هستید و از مبانی فقهی مربوط به ولایت مطلقه فقیه جدا جانب داری می‌کنید، می‌دانم و در بین دوستان و متعهدان به اسلام و مبانی اسلامی از جمله افراد نادری هستید که چون خورشید روشنی می‌دهید.

 

 

 

 

 

                  صحیفه نور-جلد20-ص14-173-179

 

 

 

 

 

- اینان به کسی سوء قصد کردند که آوای دعوت او به صلاح و صداد در گوش مسلمین جهان طنین انداز است.

 

 

- خداوند متعال بر ما منت نهاد که افکار عمومی را برای انتخاب رئیس جمهوری متعهد، مبارز در خط مستقیم اسلام و عالم به دین و سیاست هدایت فرمود.

 

 

- من به شما خامنه ای عزیز تبریک می‌گویم که در جبهه های نبرد با لباس سربازی و در پشت جبهه‌ها با لباس روحانی به ملت مظلوم خدمت نموده از خداوند سلامتی شما را برای ادامه خدمت به اسلام و مسلمین خواستارم.

 

 

- شما سربازی فداکار در جبهه جنگ، معلمی در محراب، خطیبی توانا در جمعه و جماعات و راهنمایی دلسوز در صحنه انقلاب هستید.

 

 

- من آقای خامنه ای را بزرگش کردم.

 

 

 

 

 

       صحیفه نور- ج51-ص139

 

 

 

 

 

- اینجانب با اطلاع از مقام و مرتبت متفکر و دانشمند محترم جناب آقای سید علی خامنه ای (ایده الله تعالی) رای ملت را تنفیذ نمودم.

 

 

 

 

 

          حکم تنفیذ ریاست جمهوری 17 مهر 1360

 

 

 

 

 

شما از سلاله رسول اکرم صلی الله علیه واله و خاندان حسین ابن علی علیه‌السلام هستید و جرمی جز خدمت به اسلام و کشور اسلامی ندارید.

 

 

 

 

 

        حکم تنفیذ ریاست جمهوری 17 مهر 1360

 

 

 

--------------------------------------------------------------------------------

آیت الله سید علی سیستانی :

 

 

امروز سربلندی و عزت اسلام در گرو عزت جمهوری اسلامی ایران است و عزت و سربلندی جمهوری اسلامی ایران نیز در گرو سربلندی و موفقیت ایت الله خامنه ای می‌باشد.

 

 

 

 

 

       سایت مرکز اسناد انقلاب اسلامی ک مطلب 9408

 

 

 

--------------------------------------------------------------------------------

آیت الله سید وحید خراسانی :

 

 

آیت الله محمد مهدی شب زنده دار پیش از ظهر امروز در درس خارج فقه خود که در مسجد اعظم قم برگزار شد، با اشاره به حمایت آیت الله وحید خراسانی از مقام معظم رهبری گفت : آیت الله العظمی وحید خراسانی که ما بیست و چند سال خدمت ایشان مشرف می‌شدیم و تلمذ کردیم چند بار در جلسات مختلف فرمودند« کارهای آقای خامنه ای بر اساس موازین است».

 

 

 

 

 

وی ادامه داد: یعنی ایشان ضوابط شرعی را مراعات می‌کنند و اصل در این است که هوا و هوس ندارند و وقتی تشخیص می‌دهند که این حکم، حکم خداست به آن عمل می‌کنند و این یک شهادت بزرگی است.

 

 

 

 

 

        سایت فارس نیوز خبر شماره:8907261272

 

 

 

 

مطالبی از مراجع بزرگ تقلید حاضر نیز وجود داشت که به دلیل طولانی شدن متن از آن ها خودداری کردم من جمله ( آیت الله مکارم شیرازی ، آیت الله جوادی آملی ، آیت الله حسن زاده آملی .......)

در انتها پیشنهاد میکنم فیلم زیر رو در مورد رهبری و برخورد با مفاسد جلب میکنم :

 


دریافت
مدت زمان: 7 دقیقه 23 ثانیه