محمدعلی طاهری بنیان‌گذار طب مکمل ایرانی، فرادرمانی وسایمنتولوژی و نظریه پیوند شعوری است که بنام موسسه فرهنگی هنری عرفان حلقه در دهه ۱۳۸۰به ثبت رسیده است 
 
اما با آشنایی با این فرقه متوجه میشوید این فرقه جدید نیست و در کشورهای ژاپن و آمریکا با همین شیوه تدریس شده است به نظر بنده ایشون در سال های قبل یکی از این دوره ها را در یکی از کشورها آموزش دیده است / البته بنده در یک سایتی خوانده ام که ایشون در دهه 60 به کشور ژاپن سفری را داشته است که البته زیاد نمیشه به این گفته استناد کرد . 
 
 فرقه ریکی در ژاپن در سال 1922 توسط میکائو اوسویی یک راهب ژاپنی بنیان گذاشته شده است 
فرقه اکنکار در آمریکار در سال 1965 توسط  پل توئیچل (جان پل توئیچل)  یا ماهانتا بنیان گذاشته شده است
 
 
یکی از مسترهای این فرقه اومده بود منو خوب کنه ( البته به اصرار خانواده  ، البته این رو هم بگم که با ایشون بحثم شد سر طرز تفکرشون و کاراشون و در آخر بساط را جمع کردند) من گفتم یه مقاله از استادتون خوندم از شیطون خوب میگفت ( عکس زیر )
 
میگفت به نظر شما خدا چیز بد می آفرینه ؟ من گفتم خیر بعدش اون گفت خودت جواب خودتو دادی !!!!!!!!!!!!!!!
 
بعد رفت اتاق رو اسکن کنه هرچی از قرآن و مفاتیح الجنان ( به گفته اون ها کتاب شیطانی - من نفهمیدم اگه شیطان خوبه پس چرا به این کتاب میگفت کتاب شیطانی ) تابلوهای منقش به 4 قل و آیه الکرسی و ون یکاد از اتاق میریزه بیرون(به گفته خودشون این آیه ها خارج از قرآن محافظ ندارن به خاطر نداشتن محافظ شیطان از اینا استفاده میکنه بر علیه خودتون - خوب قرآن رو چرا میبری که این محافظ داره :-)   )  بعدش به یکی هی میگه کسی اینجا هست که من باهاش حرف بزنم ؟ چند بار اینو میگه ، بعد میگه اتاق آمادست ، هر موقع که ما گفتیم شما باید اینجا بخوابید تا به شبکه شعور کیهانی وصل شید ، یکی از دوستانم که مستری ریکی رو گرفته بود میگفت هفته ای یکبار شب ها باید میخوابیدیم و چشامونو میبستیم و تمرکز میکردیم . 
در آخر ترم تشعشع دفاعی ( با گرفتن دو دست شخص مریض اجنه را از بدن شخص بیرون می کند - نمونه فیلم را در انتهای این صفحه مشاهده فرمایید)  باید یک سوگند نامه را امضاء کرد که اگر بر علیه سوگند نامه عمل کنید برون ریزی خواهید داشت (گرفتن بیماری یا رسوخ دوباره اجنه ) . 
 
 

 

پیشنهاد میکنم این فیلم رو حتما ببینید :
 

دریافت
مدت زمان: 10 دقیقه 
 
مدارک جعلی : 
 
 
1- دریافت دکترای افتخاری از دانشگاه طب سنتی ارمنستان و اکوانرژی آذربایجان: دانشگاه‌های فوق به لحاظ ارزش مدرک و رتبه علمی عملاً هیچ جایگاه و ارزشی در مجامع آکادمیک دنیا ندارند. دانشگاه طب سنتی ارمنستان یک موسسه گمنام و بی‌اعتبار است که حتی وبسایت دانشگاهی از آن یافت نمی‌شود. تنها در وبسایت تحصیل در ارمنستان توضیحات اندکی در مورد آن آمده است. دانشگاه اکوانرژی آذربایجان اصولاً راجع به انرژی کیهانی و این موارد نیست. بلکه دانشگاه نفت، گاز، انرژیهای آبی، برق و اقتصاد است و مشخص نیست جناب طاهری چطور از چنین دانشگاه نامربوطی مدرک درمانی گرفته‌اند. هیچکدام از دپارتمان‌های این دانشگاهحتی تعریفی نزدیک به تعریف درمانی ندارند. مدارک افتخاری دیگر مراکز نیز ارزش علمی نداشته و گاه به پاس تلاش فردی در زمینه خاص به او اهدا می‌شود و نشان از تحصیل یا سواد معادل دکترا ندارد.
180339_6792-  مدال طلای اداره ثبت اختراعات و نوآوری های پژوهشی فدراسیون روسیه در نمایشگاه بین اللملی INNOVA بروکسل: نماشگاه فوق با ثبت نام و ارائه مدارک و پرداخت هزینه به هرکس غرفه ای ارائه می‌دهد تا اختراعش را به نمایش بگذارد. در پایان از مخترعین تجلیل شده و به هرکدام نشانی اهدا می‌گردد. این نمایشگاه نیز به لحاظ علمی و ارزش فنی جایگاهی ندارد و مدرک آن نیز قابل ارائه به هیچ ارگان علمی نیست. شما هم می‌توانید با پرداخت هزینه در این نمایشگاه شرکت کرده و مدرک بگیرید! 
ostadd3-  نشان لیاقت علمی و پژوهشی و درجه آفیسر OFFICERاز کاخ سلطنتی پایتخت اروپا (بروکسل، بلژیک): منبع این ادعا معلوم نیست. ارگان/سازمان/مقری بنام “کاخ سلطنتی پایتخت اروپا” وجود ندارد. این ادعا هم در راستای شرکت در نمایشگاه بلژیک است که در مورد قبل(۲) به آن اشاره شد. نشان آفیسر از نشان‌های فرانسوی است که تنها از جانب رئیس جمهور فرانسه اهدا می‍شود نه هیچ شخص دیگری ، بنابراین نشان فوق یا جعلی است و یا ارزش نشان آفیسر واقعی را ندارد (به عنوان مثال فرض کنید که شخصی در مسابقات داخلی مدرسه مدال بگیرد و در وبسایتش ادعا کند مدال طلای المپیک دارد!) شایان ذکر است که برعکس ادعای وبسایت عرفان حلقه نشان شوالیه بالاتر از آفیسر است. این نشان همانگونه که گفته شد از جانب دولت فرانسه داده نشده و وجاهت قانونی ندارد، لذا قابل پیگرد قضایی از طرف دولت فرانسه است.
4- مدرک تائیدیه رسمی “International Medical Forum” مسکو: مشخص نیست این مکان نامعلوم چه چیزی و چه مدرکی را تایید کرده است. اما این مرکز کجاست؟ این مرکز طبق وبسایت خودش تنها یک گروه ساده است که نمایشگاه‌هایی در زمینه های مختلف (سیمان/زنان باردار/سفر و ..) برگزار میکند و حضور شما را در نمایشگاه تایید می‌نماید.

شما هم با ثبت نام و پرداخت مبلغ مورد نیاز می‌توانید چند مدرک از این شرکت گمنام روسی بگیرید.
  • 5-محقق برتر نمایشگاه نوآوری های اروپا : این ادعا هم از ضعف بنیادین رنج می‌بردمدرک اهدایی را اینجا می توانید ببینید (پی دی اف)
  • نمایشگاهی با این همه ادعا از ایمیل یاهو استفاده می‌کند؟؟؟ چگونه ممکن است یک نمایشگاه تخصصی در همه زمینه‌ها شامل “طبیعت و کنترل آلودگی های زیست محیطی، انرژی، کشاورزی و محصولات غذایی، پزشکی، مراقبت های درمانی، مهندسی مکانیک و غیره” فعالیت کند؟؟؟ وبسایت این نمایشگاه تنها به زبان لهستانی است و امکان بررسی بیشتری موجود نیست. این نمایشگاه‌های بی‌ارزش تنها در ایران توسط بازاریاب‌ها به افراد گمنام معرفی می‌شود تا با دریافت مدرک آنها، مدعیان فردا باشند. 
6- ثبت اختراع (PATENT) و تئوری علمی استاد محمدعلی طاهری در زمینۀ مهندسی نرم افزاری مولکول در جوامع علمی بین المللی: برای این ادعا هیچ مدرکی ارائه نشده، تنها به آدرس چند وبسایت ثبت اختراع اشاره شده که فاقد وجاهت قانونی و ارزش است. اما اگر مدرکی هم ارائه شده بود فاقد ارزش بود. ثبت ایده یا اختراع کار دشواری نیست و ثبت شدن آن نشان از ارزشمند بودن آن نخواهد بود. روزانه هزاران اختراع بی ارزش در جهان ثبت می‌شود و شما هم می‌توانید با یک ایده چرند اما تازه را با پرداخت هزینه و ارسال مدارک ثبت کنید.
7-مدال طلای ۲۰۱۰ مسابقات بین اللملی مخترعین و مبتکرین نابغه کشور کره به استاد محمد علی طاهری برای بنیانگذاری طب مکمل ایرانی «فرادرمانی»:
همانگونه که در عکس این مدرک  مشاهده می‌شود، عنوان مسابقات یا نمایشگاه فوق «مسابقات آزاد مخترعین بین‌المللی سایبری» یا korea cyber international genius inventor fair است و به شکل منطقی باید به نرم افزار، کامپیوتر و نوآوری های سایبری مربوط باشد و مشخص نیست چگونه و چرا باید به یک روش درمانی یا عرفانی که هیچ ارتباطی به این مسابقات ندارد، جایزه بدهد. از این مسابقات هم وبسایتی وجود ندارد. البته دیگرانی هستند که در رشته های مربوط جوایزی را گرفته اند که همین موضوع را اندکی مشکوک می‌کند. اگر به یکی از این مدارک در همان سال دقت کنید، فونتی که «نام» با آن نوشته شده با فونتی که «دلیل گرفتن جایزه» است، یکسان است. اما در همان سال و مدرک آقای طاهری این فونت نه با دیگر مدارک برابر است و نه در همان مدرک نوع فونت نام و دلیل جایزه یکسان است. عجیب تر اینکه مدارک آقای طاهری در همه وبسایت ها به قدری کوچک و ناخوانا هستند که امکان بررسی آن وجود نداشته باشد.
 
این هم نمونه هایی از مجالس جن گیری ایشون یا به عبارات ایشون خارج کردن موجودات غیر ارگانیک از بدن ، این فیلم هارو دیدم یاد فیلم جن گیر افتادم 
 
 
 

دریافت
مدت زمان: 46 ثانیه 
 
 

دریافت
مدت زمان: 52 ثانیه 
 
 

دریافت
مدت زمان: 29 ثانیه